Incredere, pasiune, arta, frumos, dezvoltare sunt elementele care o definesc pe Livia Gheorghe. Determinata in tot ceea ce face, a considerat ca o trecere de la experienta juridica la pasiunea pentru moda, creatiei de incaltaminte mai exact si meseriei de consultant de imagine este ideala."Let's do it!" probabil a inspirat-o ! Nu oricine, oricand si oricum poate realiza aceste lucruri. Daca ne-am referi la studii, doar Artcademy Fashion Business School in colaborare cu Mod'Spe Paris ar fi de ajuns, insa modul in care imbina totul vine din spusele ei: Toti oamenii sunt frumosi, si-si pot masca imperfectiunile prin vestimentatie, machiaj si coafura, dar mai ales prin atitudine si incredere in sine!
Impreuna putem afla ce face, cum gandeste, stilul personal si ce propune.
1. RomaniaFashion.ro:
Consideram moda, o lume fascinanta. Si Dvs. o vedeti la fel. Bucuria de a vedea oameni frumosi in jur v-a decis sa deveniti consultant de imagine ? Sau poate ca fiecare poate mai mult, dar nu stie cum si sunteti sursa decisiva !
Livia Gheorghe:
Frumosul m-a atras si ma va atrage intotdeauna. Dar consultanta de imagine este mai mult decat atat. Este o meserie foarte frumoasa, relativ noua la noi in tara, si mai greu de sustinut pe meleagurile noastre. Consultanta de imagine este o modalitate de a spune lumii ceva despre mine, si totodata o modalitate de a ajuta si inspira oamenii interesati de a-si descoperi frumosul din ei, ce doresc sa-si imbunatateasca aspectul fizic, stilul vestimentar, stilul de comunicare, sa aiba o anumita prezenta in public, ce doresc sa-si dezvolte brandul personal.
Pentru a fi consultant de imagine nu este suficient doar un ochi artistic. Este nevoie de inspiratie, charisma, eticheta si personalitate.
2. RF.ro:
Traseul parcurs de oricare dintre noi parca este o calatorie benefica, insa orice pas in stanga si dreapta ne face mai bogati prin experiente, cunostinte si evident pasiuni. Care a fost drumul urmat si cum a survenit decizia de a renunta la bogata cariera juridica?
Livia Gheorghe:
Pot spune ca am ceva experienta juridica in spate(intotdeauna e bine sa stii sa citesti un contract inainte de a-l semna), ce mi-a oferit o anumita perioada de timp, relaxare si stabilitate psihica si financiara. Un domeniu rational, ancorat in realitate, ce necesita inspiratie, dar prea putina emotie si creativitate si care nu m-a caracterizat niciodata pe de-a intregul.
Asa ca dupa doua facultati si un master am urmat o scoala de business in moda Artcademy Fashion Business School in Paris si apoi cursuri la Business Image & Etiquette in Monreal, Canada. Cateva experiente marcante prin cunostintele acumulate, oamenii intalniti si mai ales prin oportunitatiile care mi s-au ivit acolo.
Am inteles ca-mi place aceasta meserie, ca se poate face cu brio, dar poate nu oriunde.
3. RF.ro:
Va amintiti primii pasi in cariera noua? Tinem cont si amintim ca sunteti absolventa de Drept, apoi Relatii Publice si Comunicare, lucru care v-a spijinit enorm in a interactiona cu oamenii si a le intelege of-urile si nevoile.
Livia Gheorghe:
As putea spune ca am facut consultanta de imagine de cand ma stiu, dar ca pe un hobby, cu prietenii, mai tarziu cu clientele mele care achizitionau pantofi de la noi. Nimic organizat. Dar a venit timpul sa ne transformam pasiunile din hobby-uri in profesii reale.
Un prim pas a fost aparitia blogului www.passioncreamfashion.blogspot.ro si a paginii de consultanta: The New Via Appia, a road of soft kisses and roses. Apoi am inceput sa am sedinte propriu-zise de consultanta. Activitatea unui consultant de imagine presupune mai multe etape: trebuie sa fie o persoana extrem de informata; sa stie sa comunice eficient pentru a obtine o relatie de incredere cu clientii sai; sa fie un bun psiholog; sa aiba un fler nativ pentru stil si culoare; sa aiba tact, diplomatie si sa fie un bun ascultator; sa ofere clientilor sai solutii vestimentare si crearea unui stil personal. Si cel mai important: interiorul sa corespunda intotdeauna cu exteriorul.
4. RF.ro:
Prezenta in zona stilismului prin cursurile urmate la DallesGo, cu Ovidiu Buta, Marian Palie, si apoi practica in Paris alaturi de reprezentanti ai Chanel, Gucci, Armani, Nina Ricci, Louis Vuitton sau Balenciaga par a va consolida portofoliul, dar si experienta. Cum ati defini lumea lor? Cum vedeti lumea noastra si ce ne trebuie ?
Livia Gheorghe:
Aceasta zona a modei, a proiectelor personalizate, a materialelor, culorilor, croielilor, tiparelor, parfumurilor de calitate, m-a inspirat intotdeauna. Aparent inaccesibila si superficiala, aceasta lume a modei este plina de feminitate, creativitate, inspiratie, instinct, dar este caracterizata si de o foarte buna organizare.
Lumea noastra este departe de lumea lor prin conceptii, si mai ales prin lipsa pregatirii in acest domeniu.
In aceasta profesie, ne trebuie scoli acreditate in domeniu, multa incredere in noi si in oameni, servicii de calitate, actiune si cat mai putin ego.
5. RF.ro:
Amintiti-va cu drag si povestiti-ne cateva experiente inedite din parcursul de consultant! Aveti magnet, am aflat, si de asemenea elaborati orice prezentare, seminar sau aparitie in mare detaliu. Suflet si daruire pentru cariera, ar spune unii. Noi am dezvolta astfel: cand iubesti ceea ce faci, lucrurile devin usoare, chiar perfecte pe moment, apoi alt detaliu, alta provocare. Ne inselam?
Livia Gheorghe:
Experiente frumoase in acest domeniu am avut si am in continuare.
Clientele pe care le-am avut, mi-au devenit amice si vin in continuare pentru noi sedinte. Acum ele isi cunosc stilul care le caracterizeaza, care este silueta lor, culorile ce li se potrivesc, dar sesiunile de shopping si sfaturile personalizate sunt lucruri la care femeile nu vor renunta niciodata.
Vorbitul in public nu este punctul meu forte, dar am incercat sa compensez cu plusul de informatii practice, aplicabile imediat pe care l-am avut la fiecare prezentare. Sunt mai emotiva, desi nu pare, si-mi place sa personalizez, nu sa generalizez. De aceea prefer sa lucrez individual cu persoana care-si doreste o schimbare in viata sa. Asa pot face ca o transformare sa fie vizibila intr-un interval de timp scurt.
6. Rf.ro:
Felul in care o persoana intra intr-un birou, intr-un magazin, in casa sau cum calca pe strada ii defineste strict stilul. Asta nu inseamna ca nu poate fi si altfel. Timpul, imaginatia, banii sunt atribute ale neglijentei. Oare? Am cunoscut mii de oameni fara extra bani, fara extra timp, dar cu un bun gust, atitudine beton si bonton! De aici pornim explorarea gandului ca Livia Gheorghe a remarcat aceste mici subtilitati si a decis: de azi voi crea incaltaminte pentru mine, dar pentru ei !
Livia Gheorghe:
Incaltamintea este cel mai important accesoriu. Cu sandalele, pantofii sau cizmele potrivite poti salva o tinuta. Recunosc ca incaltamintea de calitate este una din slabiciunile mele.
Incaltamintea m-a fascinat intotdeauna ca si accesoriu de purtat, dar si intreg procesul de productie. Un proces foarte migalos care-ti necesita tot timpul, banii, creativitatea si organizarea de care esti capabil. Pantoful WOW inseamna intr-adevar un design minunat, dar mai inseamna materiale foarte bune, calapoade comode, accesorii care sa definitiveze look-ul pantofului.
In timp am achizitionat atat de multe perechi personale, de ordinul sutelor si am starnit atatea controverse incat m-am decis sa colaborez cu un prim atelier de pantofi, apoi a urmat si cel de-al doilea atelier. In prezent colaborand cu mai multe ateliere, comandand si vanzand produsele acestora, iar in prezent realizand si modele proprii.
Modelele sunt multe si diversificate. Le puteti vedea si comanda pe pagina mea de incaltaminte pe facebook: PerfectLegsShoes.
7. RF.ro:
Pentru cine ati realizat prima pereche de incaltaminte?
Livia Gheorghe:
Nu am realizat primele perechi pentru prieteni sau familie, cum poate ati fi crezut, ci pentru cele mai bune cliente de atunci si de acum, doamnele si domnisoarele din domeniul bancar. Doamne elegante care au stiut sa-si aleaga modele potrivite stilului lor. Modele clasice, frumoase, bune calitativ si neaparat, cu putin toc sau chiar un toc respectabil.
8.RF:ro:
Cum procedati: schita, design, culoare, material, discutia intre client si Dvs.? Cand si unde este posibil, clientul la biroul Dvs. sau prezenta la client si situatia discutiei prin canalelele de comunicare moderne: telefon, mail, facebook, etc. !
Livia Gheorghe:
Cum tehnologia a inregistrat progrese peste tot, ea este prezenta si in acest domeniu al accesoriilor. Cel mai iubit accesoriu fiind incaltamintea. Asa ca mare parte din convorbirile si comenzile din partea clientilor se desfasoara online prin toate canalele de comunicare: facebook, what'up, mail, telefon. Se stabileste de la inceput impreuna cu clientul modelul, calapodul, talpa, tocul, materialele, culoarea, mesina, numarul la pantof, data executiei si modul de livrare.
Exista si cliente ca-si doresc sa vada si sa probeze modelele live sau sa faca un mixt din mai multe modele. Cum timpul este si a fost cel mai pretios lucru, incerc sa vin in intampinarea clientilor stabilind intalniri la sediul acestora.
9. RF.ro:
Mediatizarea este lucrul esential intr-o astfel de afacere. Stim cum se spune: reclama din om in om, din client in client este cea mai buna! Si totusi cum va gasim si unde? Intentionati sa dezvoltati o platforma online cu produsele realizate, prezente la evenimente, clienti, sfaturi, idei si seminarii?
Livia Gheorghe:
Publicitatea, in general si publicitatea online, in special sunt imperios necesare intr-o activitate comerciala. Dar este bine spus, ca cea mai buna recomandare ramane cea "din gura in gura".Targurile de profil, evenimentele de moda la care am fost prezenti, recomandarile clientelor noastre catre prietene, cunostinte, au adus din zi in zi mai multi clienti care au si ramas fideli brandului nostru, PERFECT LEGS SHOES.
Suntem de gasit pe pagina de facebook: PerfectLegsShoes.
Dressing-ul devine uneori universul femeii si deopotriva barbatului. Dorinta nu impiedica si fructifica la maximum explorarea. Decizia uneori poate fi gresita, asa ca un sfat nu strica. Cum si ce alegem, cu cine, depinde de noi, dar esential este sa stim ce dorim si ce solicitam! Livia Gheorghe a decis cine este si ce face! Si altii au ales-o ca profesionist! De ce nu si tu, si noi! Impreuna se innobileaza esteticul si se dezvolta atitudinea! Fiecare persoana este unica. Nu exista persoana la fel. Toti avem plusuri si minusuri. Vom incerca impreuna sa scoatem in evidenta aceste plusuri, tocmai pentru ca am convingerea ca cea mai sexy tinuta este increderea in sine! - Livia Gheorghe